No products in the cart.

POLITICA DE LIVRARE

Orice comandă va fi livrata prin curierat rapid in limita stocului disponibil. Livrarea produselor FlorianLeCafe este asigurată de catre o firmă de curierat cu care s-a incheiat in prealabil un contract de livrare.
Toate comenzile inregistrate in sistemul nostru inainte de ora 14:00 sunt expediate in maximum 2 zile si ajung la destinaţie in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile inregistrate după ora 14:00 ajung la destinatie in interval de 3 zile lucratoare. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi inregistrate.
In zilele nelucratoare si sarbatorile legale nu se fac procesari sau livrari de comenzi.

Taxe de transport  valabile pentru România:

BUCURESTI

– la comenzile sub 200 lei, taxa de transport este de 19 lei pentru Bucuresti.

– comenzile peste 200 lei au transport gratuit.

– gratuit la ridicarea personală a comenzii de la sediul nostru din Bucuresti

IN TARA

– la comenzile sub 200 lei, taxa de transport este de 19 lei in localitatile care au sediu FAN. Daca adresa de livrare NU este intr-o localitate care are sediu de FAN Courier, la taxa de transport de 19 de lei se adauga cate 1 leu pentru fiecare kilometru suplimentar, calculat de la cel mai apropiat sediu FAN Curier pana la destinatie.

– transportul este gratuit pentru comenzile de peste 200 de lei, in localitatile care au sediu FAN Courier sau URGENT Curier. Pentru restul localitatilor, FlorianLeCafe.ro asigura transportul gratuit pana la cel mai apropiat sediu FAN Courier, lasand la latitudinea clientului daca doreste ridicarea coletului de acolo sau achita kilometrii suplimentari pentru a i se face livrarea la adresa (1 leu pentru fiecare kilometru suplimentar).

Daca coletul este puternic deteriorat la primire, recomandam cumparatorului sa refuze coletul si sa contacteze vanzătorul. Reclamatiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.

Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vanzatorul va anunta cumparatorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumparator, comanda va fi anulata.

Datorita informatiilor furnizate gresit sau incomplet de catre cumparator, vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. In anumite cazuri comanda poate fi anulata de către vânzător.

Vanzatorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate).

Daca termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Daca noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulata.

Daca informatiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenului de livrare. Daca in 24 de ore nu reusesti sa corectezi informatiile vom putea anula comanda.

Pentru sugestii, intrebari sau reclamatii sa nu ezitati sa ne contactati la adresa de email info@cafeaflorian.ro